+31(85)40 11 24 3 info@leadcreators.nl

Hernieuwde kennismaking

Bekijk hieronder de mogelijkheden

 

Maak opnieuw kennis met SalesFeed met een proof of concept

LeadCreators is ontstaan uit WM2O en al meer dan 6 jaar gecertificeerd SalesFeed partner.

Met deze intelligente commerciële software kunt u zien welke bedrijven uw website bezoeken. Hierdoor:

  • blijft u uw concurrentie een stap voor,
  • haalt u meer omzet bij uw bestaande klanten,
  • heeft u altijd de juiste timing als het gaat om afspraken maken of offerte opvolging
  • weet u welke bedrijven op zoek zijn naar uw diensten of producten
  • verbetert u rendement uit Adwords, nieuwsbrieven en SEO

Het beste resultaat haalt u door SalesFeed op de juiste manier te integreren en in te zetten als strategisch onderdeel van uw commerciële organisatie.  Uw website wordt door de kennis die wordt opgedaan hét commerciële platform waar al uw marketing inspanningen samenkomen.

Heeft u eerder SalesFeed geprobeerd maar:

  • U kwam niet toe aan opvolging
  • U had te weinig verkeer en te weinig herkenning
  • Opvolging leidde niet tot afspraken
  • U had moeite met het achterhalen van de juiste contactpersoon
  • Uw organisatie adopteerde de software niet en deed er niks mee

Met de juiste begeleiding kunt u bovenstaande zaken oplossen. Daarom hebben we een aanbieding voor u om opnieuw kennis te maken met SalesFeed.

De ontwikkeling van SalesFeed heeft niet stil gestaan. Er zijn diverse nieuwe functionaliteiten bij gekomen; waaronder Liquid Content, Content Grouping en koppeling aan diverse CRM-pakketten. Daarom zijn wij van mening dat een hernieuwde kennismaking zeer interessant is. Wij hebben 2 mooie aanbiedingen voor u.

Proof of concept (3 mnd)

Voor slechts € 750,00* krijgt u een licentie gedurende 3 maanden met 1 consultancy bijeenkomst en extra begeleiding.

Wat krijgt u wanneer u deze aanpak kiest?

U krijgt een licentie met uitgebreide functionaliteit, 3 maanden lang, inclusief gratis gebruik van de Liquid Content module.

Wij richten direct bij het starten van de licentie, in samenwerking met u, een aantal triggers (filters) in. Ongeveer een maand na het activeren van de licentie, wordt de consultancy bijeenkomst gehouden, met als agenda:

  • Workshop met uitleg over tags & triggers en commerciële inzet
  • De gemaakte triggers worden besproken en worden gecontroleerd op werking;
  • Gelegenheid vragen te stellen over functionaliteit die nieuw voor u is;
  • Ons inzicht op mogelijke inzet aan de hand van gegevens van uw website;
  • Advies over onder andere praktisch vervolg.

Wat is (wellicht voor u) nieuw?

  • Liquid Content, gericht op klanten en/of prospects;
  • Content Grouping, gericht op customer journey signalen of het meten van of reageren op interesse in bepaalde productgroepen;
  • Dataverrijking en data cleansing. Wordt in uw CRM geen KvK nummer bijgehouden, ontbreken er velden of zijn deze niet altijd of met fouten gevuld?
  • Integratie met CRM;
  • Koppeling aan Pipedrive, indien u, al dan niet om te testen, een sales CRM wilt gebruiken.

*tot 20.000 pageviews. Daarboven is maatwerk.

Uitgebreide Proof of concept (6 mnd)

Voor slechts € 1.250,00* krijgt u een licentie gedurende 6 maanden met 2 consultancy bijeenkomsten en extra begeleiding.

Wat krijgt u extra wanneer u voor deze aanpak kiest?

U krijgt een licentie met uitgebreide functionaliteit, 6 maanden lang, inclusief gratis gebruik van de Liquid Content module. Ongeveer een maand na het activeren van de licentie, wordt de eerste consultancy bijeenkomst gehouden. U krijgt dan:

  • Een workshop tags & triggers en tips over commerciële inzet
  • Gelegenheid vragen te stellen over de diverse functionaliteiten;
  • Onze inzichten op mogelijke inzet aan de hand van gegevens van uw website;
  • Advies over onder andere praktisch vervolg;
  • Het uitwisselen van info over uw commerciële doelen en randvoorwaarden;
  • Optioneel: verwerken van informatie over uw klanten om geautomatiseerd leads rondom klanten en prospects van elkaar te kunnen onderscheiden. (t.b.v. andere filtering of andere opvolging).

De tweede bijeenkomst wordt gehouden in de derde maand van het traject, tussentijds bent u natuurlijk vrij om contact op te nemen met ons. Tijdens de tweede bijeenkomst worden uw doelen vergeleken met de data die is verzameld. Ook nemen we door hoe u de voor u belangrijkste business cases in de praktijk kunt brengen. Wat kunt u zelf, wat zou u kunnen uitbesteden, wat is per aanpak ongeveer de doorlooptijd, budget, etc.

Wat is (wellicht voor u) nieuw?

  • Liquid Content, gericht op klanten en/of prospects;
  • Content Grouping, gericht op customer journey signalen of het meten van of reageren op interesse in bepaalde productgroepen;
  • Dataverrijking en data cleansing. Wordt in uw CRM geen KvK nummer bijgehouden, ontbreken er velden of zijn deze niet altijd of met fouten gevuld?
  • Integratie met CRM;
  • Koppeling aan Pipedrive, indien u, al dan niet om te testen, een sales CRM wilt gebruiken.

*tot 20.000 pageviews. Daarboven is maatwerk.